Friday 29 July 2011

#3 // ABC ~ AIS-KRIM

jOm maKan - maKan ! ! ! !


um. kali ini lain sikit. hurm.. 
A.B.C atau air batu campur. ABC yang paling cantik dan menyelerakan yang pernah saya jumpa ialah di kedai yang berdekatan dengan kampus UPSI. saya sempat meng'snap' gambar semasa makan di situ. umm.. sangat sedap ABC blended. yummy!! saya ke sana dengan rakan - rakan saya iaitu tidak lain dan tidak bukan haziera shazwanie dan akhimullah. saya sertakan juga gambar mereka yang tengah kesyokan menyantap ABC.


ABC Blended


haziera shazwanie

akhimullah


seterusnya ~
AIS-KRIM atau SUNDAE..:)
umm... sy sgt menyukai kedua-dua makanan tersebut. antara yang paling sedap ialah McFlurry Oreo yang boleh didapati di McDonald dan juga Sundae Chocolate kegemaran saya jika berkunjung ke KFC.
oreo McFlurry

chocolate sundae


semOga sesiapa yang tidak pernah mencuba. cuba lah kerana anda pasti nak lagi ! ! :))

No comments:

Post a Comment